duminică, 15 octombrie 2017

Recenzie:Forțe ale naturii-Moarte vie


Titlu: Moartea vie

Autoare: Daniela Faur

Editura: Pavcon

Nr. de pagini: 264

Serie/trilogie: Forțe ale naturii

Categorii: Science-Fiction, Fantasy



Descriere:

 Plonjează cu încredere într-un univers în care visai de mult timp să ajungi. Acel univers unde oameni obişnuiţi îşi descoperă deodată forţe noi, menite să le transforme vieţile şi pe ei înşişi în... altceva. Caută adânc în tine şi cercetează cu mare atenţie, fiindcă s-ar putea să descoperi o fiinţă despre care habar nu aveai că poate fi... altceva, că poate face... altceva şi, mai ales, că poate obţine... altceva de la viaţa ei.
Ciclul Forţe ale Naturii, care începe, iată, cu acest prim volum - Moartea Vie - te va purta într-o lume în care cele patru elemente ale Naturii - Focul, Aerul, Apa şi Pământul - duc o luptă acerbă spre a cuceri întâietate în existenţele unor eroi de care te vei îndrăgosti iremediabil.

 

Recenzie: 

    Atunci cand primesc o carte spre recenzie mă bucur din tot sufletul, de ce?Pentru că acel autor are încredere în mine că voi face o treabă bună, iar asta este o bucurie imensă pentru cineva la început de drum, ca mine.Si sper să nu dezamagesc pe nimeni.

 
Nici cartea de fața nu face o excepție sau autoarea pe care îmi doresc să o vad zambind cand citește această recenzie.Pot începe prin a spune, că nu citesc carți SF, de ce?Nu știu, pur si simplu nu mă împac cu acest gen, dar….surpriză această carte este da, da SF toata ziua și altă surpriză nu am putut să o las din mană. O carte ce m-a făcut să traiesc fiecare pagină, să îmi imaginez toată povestea, m-a ținut in priză pană la ultimele cuvinte.




Idee este genială, adică ce legatură pot avea niște vise absolut normale?Cum pot niște vise să îți dea lumea peste cap?Sau ce legatură poate avea un semn în formă de norișor, cu faptul că Ema “prezice” vremea?
O familie normală începe să se destrame dupa ce în viața Emei apare un strain care o urmarește.Un alt plan ne arată familia “strainului” Eric si Mona, care dupa dispariția soției respectiv al mamei suferă cumplit chiar daca trecuseră 5 ani.Ce poți face atunci cand simți ca părintele tău traiește și totuși nu vine acasă?Cand pur si simplu dispare fara vreo explicație?
Abordarea autoarei este originală si cu întorsături de situație la care nu mă așteptam..la sfarșitul cărți eram “Nu cred, nu se poate cum asa….”.




Nu am dus lipsă de informații, totul prindea contur cu fiecare pagină, autoarea nu ne-a lăsat cu semne de intrebare legate de acest volum, la final totusi pe mine m a lasat cu ochii în soare, mai voiam, vreau urmatorul volum cat mai repede.
Povestea de dragoste este frumos țesută, învățăturile din această carte m-au fascinat, nu știu pur si simplu autoarea are un stil aparte de ați intra pe sub piele.Am citit multe cărti bune, chiar foarte multe si îmi place să descopăr autori talentati.






Mă tot gandeam după ce am terminat cartea, că atunci, cand am primit-o mă uitam ciudat la titlu..”Forte ale naturii-Moarte vie” ce o însemna?
De multe ori carțile au titlul pus doar așa să fie pus, dar aici nu titlul se leagă cu povestea iar asta imi place foarte mult, pe langă asta titlul este nou si original, sincer sunt satulă, prea multe cărti din ziua de astăzi au tiluri puse asa de umplutură, să fie ceva pe copertă.


Vă invit cu drag să o descoperiți si voi pe autoarea Daniela Faur, nu o sa regretați.
         Carte primeste de la mine:

Îi mulțumesc autoarei pentru cărticică, timpul acordat,bunătate și pentru autograf.
Cartea o găsiți aici 

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult.Mă bucur sa aud asta!Vă pup si îmbrățișez cu drag.

      Ștergere
  2. Multumes pentru apreciere. Ma bucur ca ti-a placut. Sunt cea mai fericita cand vad ca povestea mea ajunge la inima cititorilor ❤ E mai mult fantasy decat SF ��, precizez acest lucru deoarece stiu ca multi sunt reticenti doar la auzul termenului de SF ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mi-a plăcut foarte mult si aștept cu nerăbdare următorul volum să vad ce se întamplă.Vă mulțumesc pentru încredere, vă îmbrățișez cu drag.

      Ștergere

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...