vineri, 7 iulie 2017

Recenzie "Te dau lumii" de Anita Aldea

Prezentare

„Ann,
Tocmai am terminat de citit manuscrisul tau. Aici dimineata a plouat, Korzeniowski inca mai rasuna prin camera, laptopul inca are deschise paginile tale.
Ce pot spune?
Aproape 100 de pagini in care mi-am amintit de “elegiile” de inceput ale lui Ionesco, de jurnalul lui Jann Arden – asa cum l-am citit in avionul care ma aducea de la Londra acasa, de oamenii pe care am incercat toata viata sa-i evit si sa-i iubesc…
Un volum despre cit de frumos se poate muri, un volum mov, inegal, asa cum suntem toti, scris soptit, printre pleoape.
Ca scafandrul.
Si fluturele.“ - f


                                                          Autor:Anita Aldea
                                                          Produs publicat in 2014 de Karth
                                                          Numar pagini: 72
                                                          Data aparitiei: Octombrie 2014



Recenzie

Este prima mea carte, citita de la aceasta autoare si pot spune ca mi-a placut enorm,  cu fiecare pagina citita intram in lumea creata de aceasta.Pot spune ca mai vreau, s-a terminat prea repede, mult prea repede!


Povestea  este frumos tesuta, iar poeziile adaugate sunt superbe,  te face sa le citesti, iar si iar fara sa te saturi.La inceput am pasit un pic tematoare in aceasta lume,  de ce?Pentru ca,  titlul imi parea ciudat cum adica “Te dau lumii”,  oare ce o vrea sa insemne?


Totusi dornica sa cunosc si alti autorii am zis “de ce, nu”?. Si asa a inceput minunata mea poveste in lumea, Anitei.Pot spune cum o poveste de iubire/foste iubiri sunt prezentate intr-un mod total diferit, un mod care te fascineaza nu poti “ura”acele persoane care inseala sau care pleaca fara prea multe vorbe.

 Cuplul trece prin multe incercari, unele care dupa alti ar fi “gata ce trebuie sa ma chinui pun punct” nu,  nu dragii mei intr-un cuplu trebuie sa lupti,  sa fi langa acea persoana si la bine si la rau.Acele iubiri imposibile raman,  imposibile dupa spusele autoarei .De ce, mereu tindem spre rau intr-o relatie , de ce atunci cand vedem ca nu ne este bine ramanem?

Fiecare barbat,  fiecare femeie este unica in felul sau, personajul feminin ne-a arata ca merita sa ramanem langa cei ce ne apreciaza,  ne inteleg,  ne iubesc asa cum suntem nu langa cei ce  ne fac rau.Cartea ne invata ca putem trece peste orice atunci cand avem langa noi pe cineva,  care crede in noi.Este o lectie de viata,  este un drum pe care noi,  cei care citim aceste randuri, sa ne ferim,  sa fie o lectie pentru toti .
Chiar daca aflca ca,  are cancer nu renunta, nu, nu nici el la ea, nici ea la el,  duc totul cu demnitate, cu fruntea sus, nu accepta ca boala asta este “incurabila” spera la vindecare,  iar vindecarea vine, din ce ?Din dragostea lor nemarginita, din speranta,  din lupta continua de a ramane impreuna .Da, cei doi ne arata ca nu trebuie sa renuntam la dragoste,  doar pentru ca trecem print-o pasa proasta, nu dragilor dragostea are si bune si rele,  iar autoarea noastra ne-a arata atat fazele bune,  cat si fazele rele ale unui cuplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să o cunoaștem mai bine pe autoarea cărții "Dincolo de cuvinte"

                                              Dincolo de cuvinte                                                                     ...